tirsdag den 31. december 2013

Rosæssonen 2013.

Godt nytår alle sammen.

2013 blev ikke som jeg havde håbet, det blev kun til 38 ture, 938 kilometer og kun to ture med overnatninger. Det blev til gengæld to fantastiske ture, hvor turen til Sct. Anna Skærgård var en af de største kajakoplevelser jeg har haft til dato. Jeg synes også jeg vil fremhæve kulturnatten i Københavns Havn, sammen med turene til Stevns og turen til Knudshoved som store oplevelser. Rejseaktiviteten til Mölln, USA, Lesbos, Stade og Tenerite har dog gjort sit til, at kajakken har ligget stille i flere perioder.

Turen til Hälleryd eller Blekinge Skærgård.
Kaffepause i Sct. Anna Skærgård.
 
I 2014 er målet 1200 kilometer og mindst 4 ture med teltet. Jeg har lagt op til, at der også i 2014 skal være en tur til Sct. Anna Skærgård sammen med 7 andre roere. Det er også mit håb, at jeg kan ro noget mere med +60 holdet i Holbæk Kajak Klub, for der er ikke ret mange andre at ro med i klubben. Kajakklubben har flere grupper som tager på ture og de er ikke så gæstfrie. Det må blive et år, hvor jeg må gøre op med, om jeg får nok ud af medlemsskabet.

Ingen kommentarer: