tirsdag den 14. maj 2024

Test tur til Marinaen

Turen: Holbæk Kajak Klub til Holbæk Marina.
Dato: 14. maj.
Deltagere: Allan og jeg.
Turens længde 7 kilometer.
Vejret: Sol og vind fra sydøst på 5 m/s.
Temperaturerne: Luften var 20 grader og vandet 16 grader.
Jeg har glædet mig meget til at komme på vandet igen, men jeg skulle lige prøve at ro en lille tur i kajakken inden jeg skal på onsdagstur, så Allan og jeg roede fra kajakklubben til Marinaen, det gik fint med at komme i kajakken, og de første par kilometer gik også fint. Vi roede ind til slæbestedet og holdt en kort pause i kajakkerne inden vi roede i dejlig medvind tilbage til kajakklubben, men desværre med flere og flere smerter i bagdelen, så jeg er klar, men bagdelen kan ikke sidde flere timer i kajakken, så i næste uger er jeg klar. Vi oplevede flere store flokke af gæs på træk.
Stor flok af gæs på træk.




Ingen kommentarer: