tirsdag den 30. december 2014

2014




Jeg skulle have været på den sidste tur i år, men der er for meget grødis på fjorden, så vi blev på land.
2014 har været er fint kajakår, knap 1200 kilometer på 47 ture er ikke værst, når jeg også har holdt to lange ferier til henholdsvis Toscana og Hawaii. Det har specielt været godt med nogle nye og spændende ture. Først var der turen fra Vordingborg til Kalvehave, som var en fantastisk tur der oversteg turene til det Sydfynske Øhav, selv om jeg havde glemt teltstængerne. Området var både mere afvekslende og så var naturen helt fantastisk. Forårsturen til Blekinge var også en fantastisk tur, Skjern Å var en super oplevelse, imponerende Sct. Anna og turen fra Havnsø til Saltbæk Vig. Den sidste var et skoleeksempel på, at jeg skal have kort med, når jeg er ude i mindre kendt farvand, fordi vi lagde ind få hundrede meter før pynten til Saltbæk Vig. Ellers har året budt på mange ture i kendt farvand. Jeg kan så glæde mig til de ture jeg ikke fik roet i 2014, som ligger og venter på det kommende år. Jeg har allerede en plan for 2015, som omhandler ture til Misterhult, Hven, Kullen, Stevns Klint, udvide turen fra Vordingborg og så ro rundt om Sjællands Odde. Det må der blive plads til i det kommende år.


Godt nytår til alle som kigger med.

Ingen kommentarer: