onsdag den 28. april 2010

Standerhejsning i Holbæk Kajak Klub

Søndag den 25. april.

I et flot solskinsvejr var der standerhejsning i Holbæk Kajak Klub. Formanden bød velkommen til den nye sæsson og standeren blev hejst. Derefter var der kaffe med hjemmebag og så gik den nye sæsson i gang med at få rengjort, vokset og klargjort kajakkerne til den nye rosæsson. Sæssonen i kajakklubben tegner meget spændende, så nu må vi se hvordan det kommer til at gå. Jeg skal lige bevise, at jeg kan ro, redde mig selv og redde en makker inden jeg kan frigives og da jeg ikke synes, at vandet er til at ligge og rode i med redningssøvelser, vil jeg nok vente lidt endnu med det, jeg synes også jeg lige vil prøve selv inden jeg aflægger prøve.   
 
Formandinden Bolette Fokdal bød velkommen til den nye sæsson.


Ingen kommentarer: