søndag den 1. januar 2012

GODT NYTÅR.

Godt nytår alle sammen....

2011 var et rimeligt kajak år. Jeg fik roet 1075 kilometer på 46 ture, hvilket jeg er meget tilfreds med. Jeg synes ikke vejret har vist sig fra den pæne side gennem 2011. Foråret var meget fint med masser af sol og svag vind, men derefter har det været meget ustabilt gennem sommeren og efteråret, hvilket har givet begrænsninger i nye og spændende ture. Turen til Hälleryd har helt klart været en af årets bedste ture med sol og meget svag vind alle dage. Vi havde også en meget fin tur til det Sydfynske Øhav med godt vejr hele ugen. Vi kunne f.eks. ro til Ærø i havblik og sol, men det var også den eneste dag med svag vind.

I marts fik jeg en ny Cetus HV, som jeg er meget glad for, den er rigtig god efter lidt modificeriong af sædet, så er den bare perfekt. Kajakken laster fint, jeg kan f.eks. have telt, sovepose og liggeunderlag liggende fra finnen og bagud. Eneste kritikpunkt af HP Cetus er vægten på kajakken 27 kg.. - uden mig......

Et nyt år er skudt i gang. Jeg glæder mig meget til 2012, hvor jeg har mange ønsker og planer. Der bliver også en tur til Det Sydfynske Øhav i uge 31, 2012. Det er kun glædeligt, at flere allerede har meddelt, at de vil med igen, så det tegner godt for 2012.

Mit mål for 2012 må helt klart være flere ture med telt og overnatning ude i naturen, og så har jeg et ønske om at ro et par ture i Smålandsfarvandet, ro Sejerø rundt  og Isefjorden rundt har gennem flere år været et stort ønske, som jeg vil glæde mig meget til at opleve i 2012. 

Ingen kommentarer: