tirsdag den 9. maj 2017

Hurtig tur til Bognæs

Jeg tog med på tirsdagsroningen fra kajakklubben, da jeg må undvære min onsdagsroning med Kajakhornsherred, så som kompensation roede jeg med denne tirsdag. Vejret var flot med sol og svag vind fra nord, endda noget mindre vind end vejrudsigten forventede. Vi roede ud af havnen, krydsede fjorden og roede langs Tuse Næs til Bognæs. Vi gik i land for at strække ben og nyde det fantastiske område. Turen tilbage til klubben gik stort set ad somme rute. Tilbage ved klubben var roskolen ved at afslutte dagens lektion og efterfølgende bød de os på kaffe og franskbrød. Det blev en fin lille tur i et flot vejr.
Frilejrpladsen på Bognæs 
Så skønt ligger lejrpladsen på Bognæs.
Turen: Holbæk Kajak Klub til Bognæs og retur.
Dato: 9. maj fra 09.00 - 11.30.
Deltagere: Inger, Marianne, Søren og jeg.
Turens længde: 9,9 kilometer.
Vejret: Sol fra en skyfri himmel, vind fra nordøst på ca. 3 m/s.
Temperaturerne: luften og vandet var 12 grader.

Ingen kommentarer: