fredag den 30. december 2016

GODT NYTÅR

2016 er ved at rende ud, det er for så vidt ok, for så skal vi i gang med et helt nyt og fantastisk 2017. Og hvilket 2017, ja det må vi se på om et års tid. 2016 har i hvert fald været et fint år med nogle rigtig gode kajakture sammen med gode rovenner. Jeg havde en fin tur til Sydsjælland, kom rundt om Knudshoved i stille vejr og så havde jeg en fantastisk tur til Misterhult Skærgård samt en rigtig god tur til Nykøbing Sj. September viste sig fra en helt fantastisk side med masser af sol og ordentligt vejr, det rettede meget op på det lidt besynderlige og trist vejr, som 2016 også bød på. Jeg har allerede nogle planer for 2017, så det vil jeg glæde mig meget til, men da det overvejende er vejret der bestemmer, hvilke ture der kan lade sig gøre, så må jeg se, hvad der kan blive til noget.



Jeg har alt i alt har været på vandet over 50 gange og roet næsten 1100 kilometer, så det har været et ganske godt kajakår, selv om der har været adskillige ture jeg måtte melde fra til. Jeg har også været ude at rejse en hel del, rent faktisk de tre måneder af året, så det må siges, at det ikke kunne have været et meget bedre år. Nu, hvor vi så småt skal til at lære 2017 at kende, vil jeg bare ønske alle dem som kigger på min blog, et rigtig godt nytår og sige alle dem jeg har roet med tak for mange fantastiske kajakoplevelser i 2016. Jeg håber alle blogkiggerne vil få et fantastisk 2017.

Velkommen

Ingen kommentarer: