onsdag den 4. juni 2014

En hurtig onsdagstur.

Jeg har lidt mange opgaver for tiden, så der var ikke tid til den traditionelle onsdagstur. Derfor blev det til en hurtg tur på Isefjorden. Dagen bød på vindstille og sol, så ud og ro måtte jeg simpelthen. Jeg satte ud sammen med Grethe og Lisbeth som var uden med fire nye +60-ere. Vi roede over til Bognæsbroen, hvor de skulle øve landgang på strand for første gang - det var noget af en oplevelse.


Jeg fortsatte over til Orø og roede syd om Langø og Lindholm til Kyndeløse Nordstrand, hvor jeg lagde ind for at nyde en kop kaffe og det flotte vejr med udsigten over Inderbredningen, inden jeg returnerede.

Turen: Holbæk Kajak Klub Bognæs, Orø Kyndeløse Nordstrand og retur.
Turens længde: 19,8 kilometer.
Vejret: Ingen vind, men fuld sol.
Temperaturen: luften var 20 grader og vandet 17 grader.

 
 

Ingen kommentarer: