tirsdag den 1. januar 2013





til alle.

Julemanden er på vej hjem efter en travl sæsson, han har godt nok haft et hårdt job, men det er da heldigvis kun jul en gang om året og hvilket år.


Jeg synes ikke jeg har fået roet de ture jeg kunne have ønsket mig i 2012, det har simpelt hen ikke været vejr til Knudshoved, Sjællands Odde og Møn, sammen med at min skulder ikke har opført sig særlig pænt. Så må jeg jo glæde mig over de ture vi har roet i 2012. Aktivitetsniveauet i kajakklubben har heller ikke levet op til mine ønsker, så derfor er det så meget mere glædeligt, at aktivitetsniveauet i Kajakhornsherred er helt i top, her har kun været få aflysninger af ture på grund af for meget vind, så nu vil jeg se frem til en fremragende rosæsson 2013.

Det er mit ønske, at skulderen kan holde og jeg kommer i kajak til Rørvig, rundt om Møn og Sjællands Odde, en tur rundt i Nakskov Fjord, en tur til øerne Fejø, Femø, Askø og måske Vejrø og så har jeg i flere år haft et ønske om at ro til Ven, rundt om Kullen, til Hallands Väderø, så det ser jeg frem til kan gennemføres i 2013. Havkajakroerne holder Sommertræf på Rantzausminde Camping i år, så der bliver formentlig ingen tur til det Sydfynske Øhav i denne sommer, men vi har jo også talt om andre fantastiske muligheder, hvor der kan holdes en uges kajakferie. 

Jeg ser således frem til et år med nye og spændende roture og at jeg får flere ture med overnatninger ude i naturen.



Ingen kommentarer: